2016. november 30., szerda

Alkalmi ünneplős együttes kisfiú 86-os - Jelenlegi

Kisfiúra alkalmi együttes eladó, most ajándék fekete habszandival. Szandit nem kell feltétlen együtt feladni, csak most hozzá adom, mert jó szívem van.    Tavasszal már nem fogod így megtalálni, mert eladom külön.   Akkor már nem lesz jó szívem. Most így akciós egy darabig.
Adatok még a nadrágnál: ülep elől 23, 5cm, és hátul is ugyan annyi; derék lazán mérve 20cm, 25-ig enged kényelmesen, de nyúlik még tovább is; csípő 33cm. Dereka körben gumis, ami szükség esetén cserélhető, nincs belevarrva mint általában. Én vékony kisfiúra ajánlanám.    Nem együttes volt, csak én válogattam így össze.
Habszandin méret nincs, talpa 14cm, 23-as kb., nem használtuk egyszer sem, átnőttük, de mivel úgy kaptuk kimostam azt is gépben 40 fokon. A többi ruha is mosott, csak már nem vasaltam ki, mert úgy is kinőttük. talán egyszer, max kétszer vettük fel.   Címkéket kivágtam.      21dkg a 3db. súlya.


Jelenlegi

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése