2016. augusztus 26., péntek

Gáz forrasztó, gázforrasztó Fej BUTÁN GÁZ-hoz - Jelenlegi ára: 1 600 Ft


 kérem a hirdetés végén olvassa majd el a postázási feltételeket 
EGY DB GÁZÉGŐ FEJ  ( a palack nem tartozék )
A HIRDETÉS TÁRGYA MAGA A FEJ PALACK NÉLKÜL 
A FEJBEN BEÉPÍTETT PIEZÓ GYÚJTÁS VAN 
A LÁNG SZABÁLYOZHATÓ 
FIGYELEM EZT A HATÁSFOKOT ÉS MINŐSÉGET EZ A TÍPUS TUDJA 
ÁLLÍTHATÓ LÁNG ÉS SZÚRÓLÁNG
ALUMÍNIUM OLVASZTÁS
forraszcint másodpercek alatt olvaszt 
aztán 
LEFOLYÓCSŐ TOKOZÁSA LÁG MELEGÍTÉSSEL ( pillanatok alatt , sajna a videó miatt én itt bénáztam kicsit )
BRUTÁL AMIT TUD EGY ALUMÍNIUM HUZALT MA PERCEK ALATT ELOLVASZTOTTAM VELE 
RÉZZEL MÁR DOLGOZTAM VELE 
A BÍBORSZÍNŰRE FELTÜZESÍTÉST IS TUDJA 
AMI HA MINDEN IGAZ MÁR A KEMÉNYFORRASZTÁSHOZ IS ELÉG 
AKKOR A VÍZ SZERELÉSEN KÍVÜL A RÉZ GÁZCSÖVEKHEZ IS JÓ
( ezt nem próbáltam de szerintem igen )
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
berohadt összerozsdásodott csavarok  levételéhez 
berohadt kócozott vascsövezések szétszedéséhez , kócozott radiátor egyéb szerelvények melegítéssel való szétszedéséhez 
a minap hárman nem tudtunk egy radiátorból kitekerni egy kócozott menetvéget , fogtam ezt a forrasztólámpát és kb 8 perc melegítés után félkézzel kitekertem
szóval három embertől is erősebb : )
PALACKOT IS ÁRULOK EZEKHEZ 
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
posta feltételek .:  
Sajnos nemvagyok főállású vaterás tehát a főállásom mellet csinálom ezt és másképpen nem tudom megoldani a postázást ezért ezügyben kérem a megértésüket 
postázás az utalás érkezte után általános esetben 1-7 napon belül
( munkanapokban számolva )
+ a posta, szállítási ideje ami 2-3- nap 
sz emélyes átadást nem vállalok
 utá! nvétellel és futárszolgálattal nem vállalok rendelést
aki a hirdetett az leüti az ezt a feltételeket elfogadta !
ÉS AZ ÖSSZES ÁRUMAI IDE KATTINTVA MEGNÉZHETI
                                                                      
Az eladó további termékei


Jelenlegi ára: 1 600 Ft
Az aukció vége: 2016-09-16 09:15 . Gáz forrasztó, gázforrasztó Fej BUTÁN GÁZ-hoz - Jelenlegi ára: 1 600 Ft

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése