2020. május 23., szombat

Learning Curve márkájú,márka védett fogzó-rágcsa,3 db gyümölcs formával,hibátlan állapotban - Jelenlegi ára: 2 554 Ft

Eladó egy Learning Curve márkájú, puha műanyag anyagú, fogzó-rágcsa, 3 db gyümölcs formával. Ez a játék is feltehető pl.: babakocsira, kiságyra, játszószőnyegre stb.. ill. oda is adható a kisbaba kezébe. Maga a fogzó rész hűsítő műanyag felületű, de nem belül folyadékkal feltöltött. Én nem is kartam olyat, mert egyszer már volt olyanunk és kiszakadt. Három gyümölcs formát tud harapdálni a baba: eper, szőlő, citrom alakúakat. Ezeknek a felületét tapintva fejlődik a baba érzékszerve is, mert különböző rücskös felületűek tapintásra is. A játék kifőzhető, sterilizálható és utána biztonsággal odaadható egy kicsi gyermeknek.
Én a játékot rátettem a bébitrapézra, babakocsira, autósülésre, járókára, kiságyra stb... bárhová, ahol tudott vele játszani a kisbabám, hisz lefoglalta és fejlesztette a készségeit ill. sokat segített a fogzási időszakban.
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjonnekem, mert máshol is hirdetem a játékot !  Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a házhoz szállítás díját az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 2 554 Ft
Az aukció vége: 2020-05-24 08:53 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése