2020. január 31., péntek

Lancome szájfény Gloss In Love ÚJ termék! - Jelenlegi ára: 3 550 Ft


Eladó egy pár hónappal ezelött USA-ban a reptéren vásárolt luxuskategóriás Lancome Gloss In Love szájfény.  
Az árnyalat neve Pink Pampille, de igazában egy nagyon visszafogott, szinte átlátszó szinről van szó. Én is csak netről néztem a szineket és azt kértem a férjemtől, de amikor felbontottam, láttam, hogy PINK-hez igazán nincsen köze az árnyalatnak. Akkor kerestem neten a képeket, amin az ajkakon van fotózva a szájfény, ide is csatoltam egyet.
Úgyhogy egyszer fel volt bontva, de használni nem használtam.  
Lancome USA honlapján még kapható termék, az ára 27. 50 USD, itt jóval olcsóbban megveheted!
https: //www. lancome-usa. com/makeup/lips-and-nails/lip-gloss/gloss-in-love/LAN119. html#start=8&cgid=L3_MakeUp_Lips_Gloss
  A terméket a banki átutalás megérkezése után 3 napon belül postázom.
Székesfehérváron személyes átvétel is megoldható.
Ha 5 vagy ennél több (nem 1 Ft-tal elkelt: ) terméket vásárolsz nálam, a Foxpost automatába én állom a szállítást!  
***  
Folyamatosan töltök fel USA-ban, Skandináviában és Olaszországban vásárolt új és általunk már használt/kinőtt gyerek- és felnőtt ruhákat, cipőket. Érdemes hozzám benézni!   
Igyekszem a termékekről részletes leírást adni, kérésre mérek is.
Bármelyik kérdésre szívesen válaszolok!


Jelenlegi ára: 3 550 Ft
Az aukció vége: 2020-02-21 11:00 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése