2017. május 27., szombat

Virágos plüss! Ami akár a ballagásra is adható! - Jelenlegi ára: 1 200 Ft


Virágos plüss! Ami akár a ballagásra is adható!
Egy időben gyűjtöttem a különleges plüssöket. Föleg amiből több fajta is van, Vitrinben tartottam őket, költözéskor pedig dobozban voltak.
Kreativkodtam ezért megmaradt pár ballagási sapka, amit le-lehet venni a plüssről.
Virág mellé, maradandó ajándék lehet ez a plüss.
Két tipus van: tehénkés és Csacsis!
Az ár 1db-ra értendő!
Kérlek mielött megrendeled érdeklődj, hogy az általad választott plüss meg van-e még! Köszönöm.
Nézz körül az albumomban, mert töltöttem még fel Pszichológiai és Pedagógiai jellegű könyveket valamint ruhákat, kiegészitőket, amiket találtam itthon és soha nem használtunk, viszont nem akarom már, hogy a helyet foglalják, hátha te meg pont ezt keresed!
Postázás előre utalással történik, amikor megrendeled mindenkép jelőld be a szállitás tipusát, mert már csak úgy kedvezményes a Vaterfutár.
Most a foxpost-Webox-MPL csomagautómatát tartom jónak! A posta szabályzása megváltozott ha igy szeretnéd kérni még is akkor ved figyelemben, hogy lehet, hogy csak csomagként engedik feladni vagy még marad a postán maradó megoldás. Akkor viszont már a DPD-ajánlom. : )


Jelenlegi ára: 1 200 Ft
Az aukció vége: 2017-06-17 14:38 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése